Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
(85) 307 00 12
Tu jesteś Strona Główna Artykuły Dlaczego warto wysyłać kampanie mailingowe?

Dlaczego warto wysyłać kampanie mailingowe?

Data dodania:
2018-09-28 08:52:26

Zastanawiasz się nad przeprowadzeniem kampanii mailingowej, ale nie wiesz, czy warto to zrobić? Odpowiadamy wprost: WARTO. Sprawdź, dlaczego!

 

Kierujesz komunikat do konkretnej osoby

 

W porównaniu do tradycyjnych form reklamy, kampanie mailingowe (https://mailplanner.pl/e-mailing/) mają tę przewagę, że trafiasz dokładnie do konkretnego odbiorcy. Co prawda budowa i segmentacja jakościowej bazy trwa - to proces, który może zająć całe miesiące - jednak masz wówczas pewność, że komunikujesz się w sposób dopasowany do swojego potencjalnego klienta.

 

Niektórzy chodzą na skróty, kupując gotowe listy mailingowe - Ty jednak tego nie rób! Taka "inwestycja" tylko pozornie jest udana; po zakupie wykorzystujesz dane, które a) nie wiesz, czy zostały zebrane w legalny sposób, b) nie wiesz, kiedy zostały zebrane, czyli czy są to kontakty aktywne, c) nie wiesz, jak były zbierane, a tym samym na ile dokładnie są posegmentowane i czy w ogóle odbiorca będzie zainteresowany Twoimi komunikatami.

 

Dobrym rozwiązaniem jest natomiast wysyłka mailingu poprzez bazę zewnętrzną. Wykupujesz mailing od firmy, która dokładnie segmentuje odbiorców. Dzięki temu masz pewność, że osoba, która odczyta Twoją wiadomość, jest już potencjalnie zainteresowana Twoimi produktami lub usługami. Co więcej, jeżeli dobrze zaplanujesz treść, to będzie chciała zostać z Tobą na dłużej - i sama zapisze się już do Twojej bazy. Pamiętaj, aby formularz zapisu na stronie do której kieruje mailing był widoczny i przejrzysty!

 

Wiesz, za co płacisz... i nie przepłacasz

 

Posługiwanie się email marketingiem nie wymaga od Ciebie ogromnego wkładu finansowego. Odpowiednio zaplanowana treść mailingu, dobrze przygotowana baza odbiorców oraz dobrana do grupy docelowej pora wysyłki to niemalże gwarancja sukcesu.

 

Dane z przeprowadzonych kampanii mailingowych dostępne są w formie wskaźników (Open Rate, CTR). Można je każdorazowo łatwo porównać i eksperymentować z formą i zawartością mailingów, dążąc do jak najlepszych wyników.

 

Mail po prostu działa!

 

Jednak najważniejszym spośród wielu argumentów jest fakt... że email marketing po prostu działa i jest najskuteczniejszą metodą dotarcia do odbiorcy w internecie. Polscy internauci uważają pocztę mailową za najważniejszą formę komunikacji, większość z nich posiada co najmniej jedno konto pocztowe, a wielu korzysta z niego każdego dnia.

 

Podczas gdy SMSy reklamowe nas denerwują, a reklama w social media jest chwilą (zobaczymy lub nie zobaczymy, w zależności od tego, czy akurat mamy na to czas), mail pozostaje i odbiorca może do niego powrócić w dowolnej chwili.

 

2018-10-12 11:46:24
Dach idealny – o czym należy pamiętać? więcej

Dach nad głową. Daje gwarancję bezpieczeństwa, spokój, pewność, że możemy poczuć się dobrze we własnym domu. To synonim ciepła i komfortu. I jedna z najważniejszych części budynku. Dobry dach i komin to coś, o czym powinniśmy pomyśleć już w...

2018-10-12 11:23:28
Włoska kuchnia – za co ją kochamy? więcej

Trudno znaleźć kogoś, kto nie byłby fanem włoskiego jedzenia. Ze słonecznej Italii przybyła do nas pizza, makarony, owoce morza i warzywne, lekkie sałatki. Kuchnia ta ma tyle odsłon, ile regionów jest w kraju. Oto przegląd tych najpopularni...

2018-10-02 14:05:15
Nie tylko jedzenie, ale i dobra zabawa - jak wybrać idealny lokal? więcej

Każdy przynajmniej kilka razy w swoim życiu staje przed koniecznością organizacji przyjęcia w lokalu. Otwartym więc pozostaje pytanie, jak wybrać najlepsze miejsce, aby przyjęcie było udane i na lata pozostało w pamięci zarówno organizatoró...

LOGO webtree Katalog Ciekawych Stron Internetowych