Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
(85) 307 00 12
Tu jesteś Strona Główna Artykuły Dobry pomysł podstawą solidnej treści

Dobry pomysł podstawą solidnej treści

Data dodania:
2017-06-20 10:35:01

Nie zawsze reklama okazuje się sukcesem. Niestety większość treści marketingowych skazana jest na porażkę już na samym początku – w fazie kreowania pomysłu.

 

Promocja i reklama opierają się głównie na kreatywności i szczęściu, a w mniejszym stopniu na teorii. Niepowodzenie działań marketingowych wiąże się najczęściej z pośpiechem, nie do końca określonymi celami lub brakiem zrozumienia targetu. Po publikacji samej treści o jej popularność dbają odpowiednie agencje SEO takie jak Internetum. Jak jednak zwiększyć szanse powodzenia kampanii jeszcze przed jej publikacją? Odpowiedź jest prosta – odpowiedni pomysł i wysoka jakość contentu.

 

Zawsze zapisuj wszystkie pomysły

 

Niezależnie, czy pomysł, na który wpadniemy, będzie w naszym odczuciu dobry czy nie – warto go zapisać. Coś, co na pierwszy rzut oka wydaje się być średnie, po odpowiednim dopracowaniu może stanowić strzał w dziesiątkę.
Oczywiście nie każdy pomysł doczeka się finalizacji, należy się wręcz nastawić, iż duża część skończy w zalążku. Do zapisywania i organizowania koncepcji powstały nawet specjalne narzędzia internetowe, takie jak Evernote czy Simplenote.

 

Nie śpiesz się

 

Bardzo często popełnianym przez marketingowców błędem jest pospieszanie fazy wymyślania i dookreślania pomysłu na kampanię czy konkretną treść. Bywa to spowodowane często ograniczonym czasem, którego jak największą część twórcy pragną przeznaczyć na odpowiednią organizację i stworzenie dobrej jakości treści.
Dla przykładu posłużmy się tekstem pisanym na bloga. Na etap rozwijania pomysłu dajmy sobie 10 minut a na pisanie 4 godziny. Jeśli tekst okaże się porażką, straciliśmy właśnie ponad 4 godziny. A teraz rozciągnijmy czas rozwijania pomysłu do 1 godziny. Dopracowany pomysł, który stanowi podstawę treści, okazuje się strzałem w dziesiątkę – dodatkowe 50 minut było tego warte.

 

Zbadaj zainteresowanie twoim pomysłem

 

Niestety często marketingowcy i twórcy dają się złapać w pułapkę, myśląc, że jakiś pomysł jest dobry, ponieważ sami na niego wpadli. Nieraz brakuje im odpowiedniej perspektywy, aby obiektywnie ocenić projekt.
Jednym ze sposobów zbadania zainteresowania tematem, który wymyśliliśmy, jest sprawdzenie, jak często frazy związane z nim wyszukiwane są w internecie. Posłużyć może do tego na przykład Keyword Planner lub Keyword Finder.

 

Innym sprawdzonym sposobem jest bezpośredni kontakt z targetem, pozyskanie opinii i odniesienie się do niej.
Pamiętaj – niezależnie od jakości treści, którą tworzymy, jej podstawą jest pomysł.

2017-09-11 13:19:07
Nie mam auta, ale znam profesjonalną wypożyczalnię więcej

Pragnienie zakupu auta często wiąże się z faktem faktycznej potrzeby. Musimy dojeżdżać do pracy, często wyjeżdżamy w ważnych interesach itp. Osoby, które zakład pracy mają stosunkowo blisko, a dalsze wyjazdy dotyczą ich rzadko zwykle nie in...

2017-08-17 19:18:27
Jak się ubierać w różnych zawodach więcej

Zmieniasz pracę i zastanawiasz się, jak powinieneś ubierać się w nowym miejscu? A może po prostu ciekawi cię, która grupa zawodowa może sobie pozwolić na najwięcej swobody, a jaka nawet latem nie może sobie pozwolić na założenie krótkiego r...

2017-08-07 09:37:20
Public relations a obsługa klienta więcej

Na przestrzeni dekady dokonała się ogromna zmiana pod pojęciem „public relations”. Niegdyś kojarzony z nie zawsze uczciwymi praktykami, doczekał się nawet powielanego schematu mówiącego o tzw. „czarnym pijarze”. Dziś już nikt nie ma jednak...

LOGO webtree Katalog Ciekawych Stron Internetowych