Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
(85) 307 00 12
Tu jesteś Strona Główna Artykuły Jak zbierać listę mailingową?

Jak zbierać listę mailingową?

Data dodania:
2018-01-25 14:41:20

Dobrej jakości lista mailingowa to jedna z największych wartości firmy. To dzięki niej masz możliwość stałego kontaktu z dotychczasowymi oraz potencjalnymi już zainteresowanymi klientami. Jak zbudować taką listę? Dziś zdradzamy 3 sposoby!

 

Pomóż się zapisać, czyli gdzie umieścić formularz zapisu

 

Wiesz dlaczego najczęściej ludzie nie zapisują się na listy mailingowe? Bo nie wiedzą gdzie to zrobić, a nikt nie podsuwa im tej możliwości!

 

Nie bądź jednym z tych, którzy nie lubią swoich klientów i nie chce budować z nimi relacji – daj im na to szansę. Zbieranie adresów email rozpocznij od swojej strony www i koniecznie zamieść na niej formularz zapisu na newsletter. Warto umieścić go w kluczowych miejscach: na samej górze strony www, na pop-upie, na banerach, w stopce mailowej. Warto zachęcać do zapisu pod artykułami na blogu, we wpisach w social media.

 

Jak jednak skusić ludzi, żeby chcieli się dobrowolnie zapisywać na listę mailingową?

 

Daj coś cennego w zamian za subskrypcję

 

Niezaprzeczalnie dzisiejsi konsumenci lubią coś dostawać za każdy – nawet bardzo niewielki – wysiłek. Coraz bardziej cenimy także swoją prywatność, czas i dane. Dlatego połącz te dwa fakty i w zamian za podzielenie się informacjami o sobie, niech Twoi subskrybenci otrzymują wartościowe prezenty!

 

Przykładowe nagrody za subskrypcję:

  • Kupon lub kod rabatowy
  • Poradnik związany tematycznie z Twoim produktem
  • Unikatowe treści premium, niedostępne dla osób spoza listy mailingowej
  • Narzędzie, które uzupełnia Twoją usługę
  • Dostęp do cennika Twoich produktów

Jak sam widzisz – niektóre prezenty nic Cię nie kosztują. A mogą przyczynić się do pozyskania nowych kontaktów!

 

Analizuj, monitoruj, aktualizuj

 

I ostatnia rada – chociaż nie jest ona najmniej ważna. Każdego roku pewien procent Twojej bazy będzie się dezaktualizował. Niektórzy subskrybenci zmienią adres mailowy (np. z powodu zmiany pracy), inni całkowicie stracą zainteresowanie Twoim produktem czy usługą. Zdarza się to najlepszym!

 

Dlatego jeśli zależy Ci na wartościowej liście mailingowej, musisz na bieżąco obserwować zachowania swoich subskrybentów. Nieaktywne kontakty (nieotwierające Twoich maili) możesz śmiało usuwać, bo liczy się jakość bazy, a nie jej wielkość.

 

Problemu w pewnej mierze możesz też uniknąć, stosując formułę double opt-in podczas zapisów na listę – wtedy zbierasz tylko wartościowe maile.

 

Więcej na ten temat przeczytasz na: https://freshmail.pl/blog/jak-zbierac-adresy-email/

2018-02-19 10:01:30
Poszukiwanie klientów w branży TSL więcej

Firma stawiająca pierwsze kroki w branży TSL swoje działania koncentruje na poszukiwaniu kontrahentów mogących wejść we współpracę. Mimo rosnącej liczby towarów przechodzących przez ręce przeróżnych firm zajmujących się transportem dóbr, sy...

2018-01-25 14:41:20
Jak zbierać listę mailingową? więcej

Dobrej jakości lista mailingowa to jedna z największych wartości firmy. To dzięki niej masz możliwość stałego kontaktu z dotychczasowymi oraz potencjalnymi już zainteresowanymi klientami. Jak zbudować taką listę? Dziś zdradzamy 3 sposoby!

...
2017-12-07 10:55:32
Produkcja tkaniny lnianej na przestrzeni wieków więcej

Historia produkcji wyrobów włókienniczych obejmuje różne kultury i stulecia Od jedwabników starożytnych Chin po 100% organiczną bawełnę PIMA z nieskażonych plantacji w Peru. Sztuka i artefakty z prehistorycznych miejsc na całym świecie wska...

LOGO webtree Katalog Ciekawych Stron Internetowych