Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
(85) 307 00 12
Tu jesteś Strona Główna Artykuły Czemu infolinia jest taka ważna w sklepie internetowym?

Czemu infolinia jest taka ważna w sklepie internetowym?

Data dodania:
2020-07-15 09:23:32

Zdecydowana większość klientów o zakupach przez internet myśli w kategoriach oszczędności. Zarówno jeżeli chodzi o niższe ceny towarów jak i oszczędność czasu. Obsługując na odległość, sklep internetowy musi minimalizować ryzyko niezadowolenie klienta. Pomoże w tym na przykład dokładny opis produktu, wiele zdjęć czy też precyzyjnie podany termin, kiedy klient może się spodziewać zakupionego towaru. To właśnie takie detale wpływają na odbiór całego sklepu i procesu zakupu przez klienta. Ważnym elementem, który pomaga w kontakcie na linii klient – sklep jest infolinia. Czemu infolinia jest taka ważna w sklepie internetowym?Ponieważ jest najszybszym sposobem kontaktu klienta ze sklepem i rozwiązania jego problemów.

 

Jaka powinna być idealna infolinia w sklepie?

Infolinia jest narzędziem bardzo popularnym i dającym wiele możliwości. Jednak, aby przyniosła wymierne korzyści dla sklepu, musi ona poprawnie działać. Nic tak nie zniechęci klienta, niż komunikat w słuchawce, że połączy się z konsultantem za dwadzieścia minut. W przypadku klienta, który chce coś bardzo kupić, może jeszcze się uda, w zdecydowanej jednak większości klient po usłyszeniu takiego komunikatu zrezygnuje z oczekiwania, może to być jego definitywne odejście. To pokazuje, jak ważną rolę pełni infolinia w sklepie internetowym.

 

Szybkie odebranie połączenia, to już jest dobry wstęp do rozmowy z klientem. Klient jednak chce konkretnego rozwiązania swojego problemu i nawet najszybciej odebrany telefon i najbardziej profesjonalna i miła rozmowa, nie zmażą złego wrażenia, jeżeli klient nie załatwi sprawy, z jaką dzwoni.

 

 

Jak poprawić obsługę klienta na infolinii?

 

W zależności od ilości dzwoniących klientów, mamy kilka rozwiązań. Najczęściej spotykane numery telefoniczne infolinii to, rozpoczynające się na 0-800, 0-801 i 0-804. Taki numer może wykupić sobie każdy i przy odpowiedniej konfiguracji obsługiwać szybko i sprawnie wielu dzwoniących klientów. Oczywiście sam numer problemu nie rozwiąże, potrzebni są do tego wykwalifikowani ludzie oraz odpowiednie oprogramowanie, które pomoże w obsłudze dzwoniącego klienta. Więcej informacji o takim rozwiązaniu znajdziecie na stronie kontaktinfolinia.pl.

 

Podstawowe cechy infolinii, które umożliwiają lepszy kontakt z klientem, to po pierwsze kolejkowanie połączeń oraz ich przekierowanie do właściwej osoby. Dobrym pomysłem jest wybieranie tonowe. W przypadku sklepu schemat może obejmować na przykład:
- zakupy,
- reklamacje,
- przesyłki.

 

To znacznie skróci czas oczekiwania, a do tego klient trafi od razu do kompetentnego pracownika.

Słowa kluczowe


2020-08-12 11:27:05
Jak wybrać nowoczesny obraz do salonu i sypialni? więcej

Obrazy nadają wnętrzom duszę. Dzięki nim dom prezentuje się atrakcyjniej i nabiera indywidualnego charakteru. Choć są znane od wieków, wcale nie tracą na wartości. Wręcz przeciwnie! Pozwalają na ekspresję emocji, uczuć i rodzinnego przywiąz...

2020-08-12 09:23:40
Czemu znajomość rysunku technicznego jest bardzo ważna w branży CNC więcej

Coraz częściej spotykamy się w przemyśle ze skrótem CNC. Co on oznacza? CNC to skrót terminu Computerized Numerical Control, czyli komputerowe sterowanie urządzeń numerycznych. Jest to układ składający się z mikrokomputera, który umożliwia...

2020-07-29 08:30:26
Jak wybrać perfumy, dopasowane do Twojego charakteru? więcej

Perfumy muszą pasować do Twojego charakteru. W przeciwnym wypadku poczujesz się jak w za dużych spodniach lub za małej bluzce. Wybór właściwych perfum pozwala na zwieńczenie stylizacji i pewność siebie. Jak wybrać perfumy, dopasowane do T...