Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
(85) 307 00 12
Tu jesteś Strona Główna Artykuły Czemu infolinia jest taka ważna w sklepie internetowym?

Czemu infolinia jest taka ważna w sklepie internetowym?

Data dodania:
2020-07-15 09:23:32

Zdecydowana większość klientów o zakupach przez internet myśli w kategoriach oszczędności. Zarówno jeżeli chodzi o niższe ceny towarów jak i oszczędność czasu. Obsługując na odległość, sklep internetowy musi minimalizować ryzyko niezadowolenie klienta. Pomoże w tym na przykład dokładny opis produktu, wiele zdjęć czy też precyzyjnie podany termin, kiedy klient może się spodziewać zakupionego towaru. To właśnie takie detale wpływają na odbiór całego sklepu i procesu zakupu przez klienta. Ważnym elementem, który pomaga w kontakcie na linii klient – sklep jest infolinia. Czemu infolinia jest taka ważna w sklepie internetowym?Ponieważ jest najszybszym sposobem kontaktu klienta ze sklepem i rozwiązania jego problemów.

 

Jaka powinna być idealna infolinia w sklepie?

Infolinia jest narzędziem bardzo popularnym i dającym wiele możliwości. Jednak, aby przyniosła wymierne korzyści dla sklepu, musi ona poprawnie działać. Nic tak nie zniechęci klienta, niż komunikat w słuchawce, że połączy się z konsultantem za dwadzieścia minut. W przypadku klienta, który chce coś bardzo kupić, może jeszcze się uda, w zdecydowanej jednak większości klient po usłyszeniu takiego komunikatu zrezygnuje z oczekiwania, może to być jego definitywne odejście. To pokazuje, jak ważną rolę pełni infolinia w sklepie internetowym.

 

Szybkie odebranie połączenia, to już jest dobry wstęp do rozmowy z klientem. Klient jednak chce konkretnego rozwiązania swojego problemu i nawet najszybciej odebrany telefon i najbardziej profesjonalna i miła rozmowa, nie zmażą złego wrażenia, jeżeli klient nie załatwi sprawy, z jaką dzwoni.

 

 

Jak poprawić obsługę klienta na infolinii?

 

W zależności od ilości dzwoniących klientów, mamy kilka rozwiązań. Najczęściej spotykane numery telefoniczne infolinii to, rozpoczynające się na 0-800, 0-801 i 0-804. Taki numer może wykupić sobie każdy i przy odpowiedniej konfiguracji obsługiwać szybko i sprawnie wielu dzwoniących klientów. Oczywiście sam numer problemu nie rozwiąże, potrzebni są do tego wykwalifikowani ludzie oraz odpowiednie oprogramowanie, które pomoże w obsłudze dzwoniącego klienta. Więcej informacji o takim rozwiązaniu znajdziecie na stronie kontaktinfolinia.pl.

 

Podstawowe cechy infolinii, które umożliwiają lepszy kontakt z klientem, to po pierwsze kolejkowanie połączeń oraz ich przekierowanie do właściwej osoby. Dobrym pomysłem jest wybieranie tonowe. W przypadku sklepu schemat może obejmować na przykład:
- zakupy,
- reklamacje,
- przesyłki.

 

To znacznie skróci czas oczekiwania, a do tego klient trafi od razu do kompetentnego pracownika.

Słowa kluczowe


2020-08-10 14:13:19
Dlaczego warto wydzierżawić ekspres do kawy? więcej

Ekspres do kawy jest jednym z najpotrzebniejszych urządzeń w większości pracowniczych kuchni. Kawa pobudza i poprawia humor, dlatego wielu pracowników nie wyobraża sobie rozpoczęcia dnia bez kawy z ekspresu. Z tego powodu pracodawcy bardzo...

2020-12-22 15:36:20
System elektronicznego obiegu dokumentów w firmie – jak działa, na czym polega i co daje? więcej

Tradycyjny obieg dokumentacji w organizacjach pochłania sporo czasu i środków. Ponadto jest bardzo podatny na błędy ludzkie, takie jak choćby przegapione terminy, zagubione papiery i pominięte procedury. Wdrożenie w firmie systemu elektroni...

2020-12-15 11:34:22
Jakie majtki są najwygodniejsze? więcej

Komfort to jeden z najważniejszych czynników, na który Panie zwracają uwagę podczas zakupu majtek. Warto więc decydować się na takie produkty, których materiał, krój oraz sposób wykonania wspiera wygodę codziennego noszenia. Jakie majtki są...