Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
(85) 307 00 12
Tu jesteś Strona Główna Artykuły Dlaczego warto wysyłać kampanie mailingowe?

Dlaczego warto wysyłać kampanie mailingowe?

Data dodania:
2018-09-28 08:52:26

Zastanawiasz się nad przeprowadzeniem kampanii mailingowej, ale nie wiesz, czy warto to zrobić? Odpowiadamy wprost: WARTO. Sprawdź, dlaczego!

 

Kierujesz komunikat do konkretnej osoby

 

W porównaniu do tradycyjnych form reklamy, kampanie mailingowe (https://mailplanner.pl/e-mailing/) mają tę przewagę, że trafiasz dokładnie do konkretnego odbiorcy. Co prawda budowa i segmentacja jakościowej bazy trwa - to proces, który może zająć całe miesiące - jednak masz wówczas pewność, że komunikujesz się w sposób dopasowany do swojego potencjalnego klienta.

 

Niektórzy chodzą na skróty, kupując gotowe listy mailingowe - Ty jednak tego nie rób! Taka "inwestycja" tylko pozornie jest udana; po zakupie wykorzystujesz dane, które a) nie wiesz, czy zostały zebrane w legalny sposób, b) nie wiesz, kiedy zostały zebrane, czyli czy są to kontakty aktywne, c) nie wiesz, jak były zbierane, a tym samym na ile dokładnie są posegmentowane i czy w ogóle odbiorca będzie zainteresowany Twoimi komunikatami.

 

Dobrym rozwiązaniem jest natomiast wysyłka mailingu poprzez bazę zewnętrzną. Wykupujesz mailing od firmy, która dokładnie segmentuje odbiorców. Dzięki temu masz pewność, że osoba, która odczyta Twoją wiadomość, jest już potencjalnie zainteresowana Twoimi produktami lub usługami. Co więcej, jeżeli dobrze zaplanujesz treść, to będzie chciała zostać z Tobą na dłużej - i sama zapisze się już do Twojej bazy. Pamiętaj, aby formularz zapisu na stronie do której kieruje mailing był widoczny i przejrzysty!

 

Wiesz, za co płacisz... i nie przepłacasz

 

Posługiwanie się email marketingiem nie wymaga od Ciebie ogromnego wkładu finansowego. Odpowiednio zaplanowana treść mailingu, dobrze przygotowana baza odbiorców oraz dobrana do grupy docelowej pora wysyłki to niemalże gwarancja sukcesu.

 

Dane z przeprowadzonych kampanii mailingowych dostępne są w formie wskaźników (Open Rate, CTR). Można je każdorazowo łatwo porównać i eksperymentować z formą i zawartością mailingów, dążąc do jak najlepszych wyników.

 

Mail po prostu działa!

 

Jednak najważniejszym spośród wielu argumentów jest fakt... że email marketing po prostu działa i jest najskuteczniejszą metodą dotarcia do odbiorcy w internecie. Polscy internauci uważają pocztę mailową za najważniejszą formę komunikacji, większość z nich posiada co najmniej jedno konto pocztowe, a wielu korzysta z niego każdego dnia.

 

Podczas gdy SMSy reklamowe nas denerwują, a reklama w social media jest chwilą (zobaczymy lub nie zobaczymy, w zależności od tego, czy akurat mamy na to czas), mail pozostaje i odbiorca może do niego powrócić w dowolnej chwili.

 

2019-06-27 18:46:29
Jakie są zalety wirtualnych kart wielowalutowych? więcej

W ostatnich latach wirtualne karty wielowalutowe zyskują na dużej popularności wśród ludzi kochających podróże i zagraniczne zakupy. Wiele osób wciąż jednak nie chce się zdecydować na otworzenie niezależnego rachunku wielowalutowego, a to w...

2019-06-13 09:09:50
Szkoły językowe dla ambitnych więcej

Decydując się na szkołę jezykową bardzo często zastanawiamy się którą z dostępnych wybrać. Fakt, iż konkurencja jest duża oznacza, że mamy wybór. Zazwyczaj staramy się przyjrzeć ofercie ponieważ nie każda szkoła charakteryzuje się taka samą...

2019-06-05 12:57:21
Najbardziej przydatne funkcje Microsoft Excel, o których nie miałeś pojęcia więcej

Większość użytkowników pakietu Office wykorzystuje tylko ułamek jego możliwości. Nie inaczej jest w przypadku samego programu Excel. Na szczęście coraz więcej przedsiębiorstw inwestuje w poszerzenie kompetencji swoich pracowników, dzięki cz

...