Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
(85) 307 00 12
Tu jesteś Strona Główna Artykuły Dlaczego warto wysyłać kampanie mailingowe?

Dlaczego warto wysyłać kampanie mailingowe?

Data dodania:
2018-09-28 08:52:26

Zastanawiasz się nad przeprowadzeniem kampanii mailingowej, ale nie wiesz, czy warto to zrobić? Odpowiadamy wprost: WARTO. Sprawdź, dlaczego!

 

Kierujesz komunikat do konkretnej osoby

 

W porównaniu do tradycyjnych form reklamy, kampanie mailingowe (https://mailplanner.pl/e-mailing/) mają tę przewagę, że trafiasz dokładnie do konkretnego odbiorcy. Co prawda budowa i segmentacja jakościowej bazy trwa - to proces, który może zająć całe miesiące - jednak masz wówczas pewność, że komunikujesz się w sposób dopasowany do swojego potencjalnego klienta.

 

Niektórzy chodzą na skróty, kupując gotowe listy mailingowe - Ty jednak tego nie rób! Taka "inwestycja" tylko pozornie jest udana; po zakupie wykorzystujesz dane, które a) nie wiesz, czy zostały zebrane w legalny sposób, b) nie wiesz, kiedy zostały zebrane, czyli czy są to kontakty aktywne, c) nie wiesz, jak były zbierane, a tym samym na ile dokładnie są posegmentowane i czy w ogóle odbiorca będzie zainteresowany Twoimi komunikatami.

 

Dobrym rozwiązaniem jest natomiast wysyłka mailingu poprzez bazę zewnętrzną. Wykupujesz mailing od firmy, która dokładnie segmentuje odbiorców. Dzięki temu masz pewność, że osoba, która odczyta Twoją wiadomość, jest już potencjalnie zainteresowana Twoimi produktami lub usługami. Co więcej, jeżeli dobrze zaplanujesz treść, to będzie chciała zostać z Tobą na dłużej - i sama zapisze się już do Twojej bazy. Pamiętaj, aby formularz zapisu na stronie do której kieruje mailing był widoczny i przejrzysty!

 

Wiesz, za co płacisz... i nie przepłacasz

 

Posługiwanie się email marketingiem nie wymaga od Ciebie ogromnego wkładu finansowego. Odpowiednio zaplanowana treść mailingu, dobrze przygotowana baza odbiorców oraz dobrana do grupy docelowej pora wysyłki to niemalże gwarancja sukcesu.

 

Dane z przeprowadzonych kampanii mailingowych dostępne są w formie wskaźników (Open Rate, CTR). Można je każdorazowo łatwo porównać i eksperymentować z formą i zawartością mailingów, dążąc do jak najlepszych wyników.

 

Mail po prostu działa!

 

Jednak najważniejszym spośród wielu argumentów jest fakt... że email marketing po prostu działa i jest najskuteczniejszą metodą dotarcia do odbiorcy w internecie. Polscy internauci uważają pocztę mailową za najważniejszą formę komunikacji, większość z nich posiada co najmniej jedno konto pocztowe, a wielu korzysta z niego każdego dnia.

 

Podczas gdy SMSy reklamowe nas denerwują, a reklama w social media jest chwilą (zobaczymy lub nie zobaczymy, w zależności od tego, czy akurat mamy na to czas), mail pozostaje i odbiorca może do niego powrócić w dowolnej chwili.

 

2019-02-19 12:02:04
Najtańsze oc na samochód więcej

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, dlatego niezależnie od wysokości kwoty jaka trzeba zapłacić, nie unikniemy tego kosztu. kwota jest uzalezniona od wielu czynników, najwięcej zapłacą młodzi kierowcy bez doświadczenia. Wyni...

2019-02-01 11:11:16
Praca w sporcie - najbardziej perspektywiczne ścieżki kariery więcej

Współcześnie praca w sporcie nie oznacza tylko i wyłącznie kariery zawodowego sportowca. Sport w XXI wieku potrzebuje specjalistów z różnych okołosportowych branż, którzy współpracują na co dzień zarówno z osobami prywatnymi, sportowcami, j...

2019-01-07 16:59:25
Przedświąteczna gorączka trwa – zobacz, w co zaopatrzyć automaty vendingowe więcej

Coraz więcej osób dba o swoje zdrowie i zmienia swoje nawyki żywieniowe. Z tego względu, nawet w gorączce przedświątecznej obecnie znacznie mniej ludzi niż kiedykolwiek sięga po czekoladowe smakołyki, zamieniając je na smaczne i zdrowe prze...

LOGO webtree Katalog Ciekawych Stron Internetowych