Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
(85) 307 00 12
Tu jesteś Strona Główna Artykuły Instagram - jak zarobić, publikując swoje zdjęcia?

Instagram - jak zarobić, publikując swoje zdjęcia?

Data dodania:
2016-07-02 12:47:29

Jesteś aktywnym użytkownikiem Instagrama? Twoje zdjęcia oglądają setki osób? Lubisz dzielić się swoją pasją z internetową społecznością? Dzięki platformie indaHash możesz zacząć na tym zarabiać! Poznaj ciekawe możliwości, jakie dają nam nowoczesne technologie - i przekształć swoje hobby w źródło dodatkowej gotówki.

 

Platforma indaHash – skąd ten pomysł?

 

Technologia indaHash to pomysł na uproszczenie procesu nawiązywania współpracy pomiędzy użytkownikami mediów społecznościowych a markami, które chcą reklamować się za ich pośrednictwem. IndaHash powstało z myślą o użytkownikach Instagrama; zamieszczając zdjęcia zgodne z wymaganiami reklamodawców, zawierające odpowiedni opis, można przysłużyć się promowaniu marki. Tego rodzaju reklama trafi bezpośrednio do osób zainteresowanych wybraną tematyką, a zatem będzie znacznie bardziej skuteczna niż reklama telewizyjna czy bilbordy na ulicach.

 

Jak zarejestrować się na indaHash?

 

W kampaniach reklamowych prowadzonych za pośrednictwem platformy indaHash może wziąć udział każdy, kto jest posiadaczem konta na Instagramie. Należy jedynie pozytywnie przejść weryfikację przez moderatora oraz przekroczyć próg 700 followersów (osób obserwujących profil). Po dołączeniu do programu zaczniemy otrzymywać powiadomienia o rozpoczynających się kampaniach reklamowych, w których możemy wziąć udział. IndaHash w sposób zautomatyzowany pozwala dobrać odpowiednich influencerów (użytkowników Instagrama docierających do szerokiego grona odbiorców) do poszczególnych akcji reklamowych. Będziemy zatem otrzymywać wyłącznie oferty, co do których spełniamy wszystkie wymagania. Wśród kryteriów, na podstawie których reklamodawcy rekrutują Instagramowiczów do kampanii, znaleźć można wiek, płeć, kraj, zakres tematyczny oraz minimalną liczbę followersów. Im więcej osób obserwuje nasz profil, tym więcej ofert będziemy dostawać i tym więcej będziemy mogli zarobić. Pamiętajmy, że w technologii indaHash liczy się skuteczność docierania do potencjalnych klientów reklamowanej marki.

 

 

Pierwsze zadanie krok po kroku

 

 

Gdy otrzymamy pierwsze zadanie i zapoznamy się z jego wymogami, możemy zdeklarować udział w kampanii lub odrzucić ofertę. Jeśli jesteśmy zainteresowani reklamą, musimy przygotować i opublikować w określonym terminie zdjęcie, spełniające wymagania reklamodawcy. Mogą one dotyczyć treści zdjęcia, zawartości, widoczności produktów danej marki. Zdjęcie opatrzone musi być opisem, zawierającym odpowiedni @tag i #hashtag. To właśnie dzięki tym oznaczeniom potencjalni klienci, oglądający nasz profil, trafią do promowanej przez nas marki. Jeśli nie wywiążemy się z umowy, a więc nie opublikujemy zgodnego z wymogami zdjęcia w określonym terminie, musimy liczyć się z otrzymaniem żółtej kartki - dwukrotne nie wykonanie zadania skutkuje zawieszeniem konta na rok.

 

Platforma indaHash oferuje możliwość zarabiania poprzez portal Instagram. Dzięki niej możemy połączyć przyjemne z pożytecznym – zarobimy realizując swoje pasje i dzieląc się nimi z innymi ludźmi.

2020-06-04 15:09:24
Czy opłaca się sprowadzać zabawki z Chin do Polski? więcej

Jeśli wciąż myślisz, że nie warto inwestować w towary z Chin, to pozbawiasz się szansy na rentowny biznes. Import z Chin zmienił się diametralnie na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat. Rynek Dalekiego Wschodu przestał zalewać nas produk...

2020-01-17 11:13:49
Onboarding pracownika - wszystko co musisz o nim wiedzieć. więcej

Onboarding pracownika, czyli wprowadzenie nowej osoby do firmy, jest procesem, który każdy z nas przechodzi w czasie rozpoczynania nowej pracy. Dzięki temu osoba, która rozpoczyna swoją karierę w murach danej firmy, nie jest przytłoczona na...

2020-01-17 11:00:34
Dlaczego warto przechowywać dane w chmurze? więcej

Od wielu lat chmura obliczeniowa zyskuje coraz większą liczbę aktywnych użytkowników, a to za sprawą walorów funkcjonalnych i bezpieczeństwa, jakie wiąże się z magazynowaniem danych. Dzięki olbrzymiej mocy i ilości oferowanego miejsca, prze...