Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
(85) 307 00 12
Tu jesteś Strona Główna Artykuły Kosmetyki do włosów jak terapia

Kosmetyki do włosów jak terapia

Data dodania:
2016-01-27 09:28:21

Ponoć wszystkie kobiety odczuwają potrzebę zmiany fryzury wraz z ważnymi zmianami w życiu. Czasy się zmieniają i obecnie ta tendencja dotyka również panów. Nowy fryz- nowe życie? Czy to aż tak fundamentalna sprawa? - o tajnikach branży opowiada dostawca profesjonalnych kosmetyków do włosów z www.sklep.hairlook.pl.

 

Trendy

W czasach nieustających zmian, moda zmienia się równie dynamicznie. Co sezon, czyli praktycznie cztery razy w ciągu roku nastają nowe wytyczne ze świata mody, co teraz się nosi, a czego nie wypada. Prowadząc hurtownię kosmetyków do włosów, trzeba nadążać za tymi zmianami, aby odpowiadać na potrzeby klientów. Kiedyś, sprawa dotyczyła jedynie mody w sensie kolorów lub rodzajów uczesań, fryzury. Obecnie, panują mody na rodzaje pielęgnacji, poszczególne produkty, sposoby czesania. Z jednej strony, stawia do sprzedawców w bardziej skomplikowanej sytuacji, z drugiej zaś - daje im większe pole do manewru. Aż przykro byłoby nie wykorzystać tak dynamicznego popytu.

 

Identyfikacja

Obecnie, posiadanie modnej fryzury nie tyczy się tylko ładnego wyglądu. To element identyfikacji ; wyraz przynależności do określonej grupy społecznej lub stylu życia, wyraz sprzeciwu lub manifestacja indywidualności. Współczesne społeczeństwo traktuje włosy jako element wizerunkowy i integralną część swojej osobowości. Po stanie i kształcie fryzury jesteśmy w stanie określić przynależność do klasy społecznej, subkultury, światopogląd większości mijanych osób. Po oglądanych głowach widać zmieniające się tendencje ; nigdy wcześniej wygląd nie stanowił o człowieku tak bardzo, jak obecnie. Czy słusznie - w to nie wnikamy. Obserwujemy.

Podobnie ma się sprawa pielęgnacji ; kiedyś traktowana po macoszemu, dziś jest niemalże elementem stylu życia. dla przykładu, osoby pro-eko chcące prowadzić zdrowy tryb życia nie kupują produktów z zawartością sylikonów lub w opakowaniach nie podlegających bio-degradacji.

                                                                         

Wnioski

Jak widać, kupno kosmetyków do włosów nie jest tak prostą sprawą, jak na pozór mogłoby się wydawać. Dokonywany zakup odzwierciedla nie tylko popyt i panująca modę, lecz styl życia całych grup klientów. Dobry dostawca musi trafić w rynek i nastroje, na dodatek cały czas będąc w trakcie nieustannego odświeżania asortymentu. Branża jest dynamiczna ; klienci rzucają się na nowe produkty, lecz i wracają do starych. Zauważalny jest też wzrost popytu na profesjonalne, salonowe kosmetyki i sprzęty. Coraz więcej osób chce mieć w domu swój własny salon i zadbane włosy na co dzień, nie od święta. Włosy stały się jedną z wizytówek człowieka i poświęcamy im więcej uwagi niż kiedykolwiek dotąd.

W razie kłopotów, zmiany w życiu zaczynamy zazwyczaj właśnie od zmiany fryzury -niczym pierwszego elementu terapii.

2020-01-17 11:13:49
Onboarding pracownika - wszystko co musisz o nim wiedzieć. więcej

Onboarding pracownika, czyli wprowadzenie nowej osoby do firmy, jest procesem, który każdy z nas przechodzi w czasie rozpoczynania nowej pracy. Dzięki temu osoba, która rozpoczyna swoją karierę w murach danej firmy, nie jest przytłoczona na...

2020-01-17 11:00:34
Dlaczego warto przechowywać dane w chmurze? więcej

Od wielu lat chmura obliczeniowa zyskuje coraz większą liczbę aktywnych użytkowników, a to za sprawą walorów funkcjonalnych i bezpieczeństwa, jakie wiąże się z magazynowaniem danych. Dzięki olbrzymiej mocy i ilości oferowanego miejsca, prze...

2020-01-03 11:22:38
Rynek pracy w Krakowie – co warto wiedzieć? więcej

Rynek pracy w Krakowie prężnie się rozwija. Za sprawą dynamicznych zmian, znalezienie zatrudnienia w stolicy województwa małopolskiego jest łatwiejsze niż jeszcze kilka lat temu. Zwłaszcza przedstawiciele zawodów deficytowych nie powinni na...