Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
(85) 307 00 12
Tu jesteś Strona Główna Artykuły Zarządzanie systemem CRM w małej firmie – 5 przydatnych wskazówek

Zarządzanie systemem CRM w małej firmie – 5 przydatnych wskazówek

Data dodania:
2020-12-02 08:46:45

Dziś również małe firmy z reguły nie mogą obyć się bez systemu CRM. Nawet ograniczony budżet nie jest przeszkodą, aby korzystać z zalet takiego oprogramowania. Oto pięć wskazówek dotyczących skutecznego zarządzania systemem CRM.

 

1. Optymalny wybór oprogramowania

 

Kluczowe znaczenie ma wybór odpowiedniej platformy, która powinna być na tyle elastyczna, że w przyszłości będzie rosła wraz z organizacją. W końcu implementacja systemu CRM ma zapewnić biznesowi dynamiczny rozwój. Odpowiedzią na tę potrzebę jest Platforma Salesforce – obecnie najpopularniejsza na świecie wśród rozwiązań tego typu. Dzięki rozszerzeniom i licznym dodatkowym narzędziom stanowi ona idealny wybór także dla małych przedsiębiorstw.

 

2. Szybkie wdrożenie na dobry początek

 

Mniejsze firmy powinny zdecydować się na model szybkiego wdrożenia, czyli skorzystanie z gotowych i sprawdzonych narzędzi. Oznacza to wysoki zwrot z inwestycji, a także pracę w oparciu o jasno określony budżet. W ten sposób efekty implementacji platformy są widoczne już po kilku tygodniach. Więcej na temat modelu szybkiego wdrożenia można przeczytać pod adresem: https://craftware.pl/dla-biznesu/rozwiazania-dla-biznesu/szybkie-wdrozenia

 

3. Koncentracja na krytycznych obszarach

 

Zarządzanie systemem CRM w mniejszych przedsiębiorstwach powinno koncentrować się na kluczowych obszarach i rozwiązywaniu najbardziej palących problemów. Należeć mogą do nich na przykład nieefektywne kampanie marketingowe, słaba jakość obsługi klienta, przekładająca się na niską satysfakcję czy utrudniony obieg informacji w firmie. Dobra platforma CRM daje gotowe rozwiązania potencjalnych problemów i pomaga realizować kluczowe cele biznesowe.

 

4. Wsparcie doświadczonego partnera

 

Aby powyższe założenia mogły zostać zrealizowane, konieczne jest wsparcie doświadczonego partnera, który będzie odpowiedzialny nie tylko za wdrożenie, ale także utrzymanie i rozwój platformy. Na polskim rynku takie usługi oferuje firma Craftware – https://craftware.pl/

 

5. Dobre praktyki związane z systemem CRM

 

Każdy użytkownik systemu CRM powinien skupić się na maksymalnym wykorzystaniu jego potencjału. W ramach wspomnianej Platformy Salesforce możliwe jest skorzystanie z usługi Continuous Integration/Continuous Delivery, czyli zbioru dobrych praktyk. Takie wsparcie powinien świadczyć dobry partner wdrożeniowy.

2021-05-14 12:06:16
Jak odpowiednie poszewki na pościel mogą ożywić pokój dziecka? więcej

Urządzając pokój dziecka, musimy zadbać o to, żeby był on nie tylko funkcjonalny, ale też kolorowy, radosny i przytulny. Aby dziecko chciało w nim przebywać, musi to być miejsce atrakcyjne i intrygujące. A jak to zrobić, aby nie przesadzić ...

2021-04-30 11:08:26
Akademia Mistrzostwa Kadrowo - Płacowego Na Szpilkach więcej

W dzisiejszych czasach, aby osiągnąć sukces i piąć się po drabinie kariery, należy dbać o swoje wykształcenie i się rozwijać. W czasach pandemii jest to jednak znacznie utrudnione. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie ze szkoleń on...

2021-04-20 15:10:50
Ozonator – co to jest i jakie ma zastosowania? więcej

Ozonatory to urządzenia, które stały się szczególnie popularne na początku pandemii SARS COV-19. Obecnie cieszą się coraz większą popularnością, gdyż znajdują szerokie zastosowanie zarówno w warunkach domowych, jak i przemysłowych. Do czego...