Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
(85) 307 00 12
Tu jesteś Strona Główna Komputery Programy ePlanist.com - grafiki pracy zmianowej online
https://eplanist.com

ePlanist.com - grafiki pracy zmianowej online

Opis strony
ePlanist to program online, który automatycznie ułoży harmonogram pracy zmianowej uwzględniając: prawo pracy, urlopy, preferencje pracowników. Aplikacja oszczędza kadrowym i kierownikom kilkanaście do kilkudziesięciu godzin pracy miesięcznie poświęcanych na układa i dystrybucję grafików, kontrolę reguł prawa pracy i zbieranie informacji od pracowników. Pracownicy zgłaszają online prośby urlopowe i preferencje pracowników po czym wystarczy jedno kliknięcie żeby ułożyć grafiki czasu pracy i udostępnić je online. Każdy pracownik ma dostęp do swojego grafiku czasu pracy poprzez stronę internetową dostosowaną do urządzeń mobilnych. ePlanist pomoże każdemu kto nie chce marnować czasu na układanie grafików pracy.
Chcesz zmienić ten wpis zwykły na Firmowy?Kliknij tutaj

Słowa kluczowe



Polecane firmy Zareklamuj się w naszym serwisie tutaj


2019-06-27 18:46:29
Jakie są zalety wirtualnych kart wielowalutowych? więcej

W ostatnich latach wirtualne karty wielowalutowe zyskują na dużej popularności wśród ludzi kochających podróże i zagraniczne zakupy. Wiele osób wciąż jednak nie chce się zdecydować na otworzenie niezależnego rachunku wielowalutowego, a to w...

2019-06-13 09:09:50
Szkoły językowe dla ambitnych więcej

Decydując się na szkołę jezykową bardzo często zastanawiamy się którą z dostępnych wybrać. Fakt, iż konkurencja jest duża oznacza, że mamy wybór. Zazwyczaj staramy się przyjrzeć ofercie ponieważ nie każda szkoła charakteryzuje się taka samą...

2019-06-05 12:57:21
Najbardziej przydatne funkcje Microsoft Excel, o których nie miałeś pojęcia więcej

Większość użytkowników pakietu Office wykorzystuje tylko ułamek jego możliwości. Nie inaczej jest w przypadku samego programu Excel. Na szczęście coraz więcej przedsiębiorstw inwestuje w poszerzenie kompetencji swoich pracowników, dzięki cz

...