Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
Tu jesteś Strona Główna Internet Sklepy internetowe Sportowe SPORT-PROFIT Piotr Czerwiński Spółka Jawna

SPORT-PROFIT Piotr Czerwiński Spółka Jawna

Rok założenia 2002
Dane kontaktowe

ul. ul. Pomorska 32
50-225 WROCŁAW
woj. Dolnośląskie

NIP: 895-196-33-28
REGON: 021141773
FAX: (71) 795 88 65
(71) 796 74 80
717 967 480
Opis firmy
Sportowy sklep Sportprofit (Wrocław) oferuje: ✅ narty biegowe , narty zjazdowe , rowery krosowe , rowery górskie , hulajnogi i akcesoria rowerowe ✅. Prowadzimy na miejscu serwis rowerowy, doradz... czytaj dalej
Kategoria Data dodania
2019-12-31 17:53:35

Lokalizacja firmy

Sportowy sklep Sportprofit (Wrocław) oferuje: ✅narty biegowe, narty zjazdowe, rowery krosowe, rowery górskie, hulajnogi i akcesoria rowerowe✅. Prowadzimy na miejscu serwis rowerowy, doradzamy klientom. Oferta sklepu internetowego obejmuje również: ✅odzież sportowa, buty, czapki✅. Szeroki asortyment (narty, rowery, odzież sportowa) adresujemy do dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Zadzwoń i zapytaj o indywidualną ofertę dla siebie: ☎ +48 71 796 74 80

Słowa kluczowe



Polecane firmy Zareklamuj się w naszym serwisie tutaj


2024-09-20 12:20:58
Nowoczesna diagnostyka i leczenie SIBO w Centrum Terapii Jelit więcej

SIBO (ang. Small Intestinal Bacterial Overgrowth) to zespół rozrostu bakteryjnego jelita cienkiego, w którym dochodzi do nadmiernej kolonizacji bakterii w jelicie cienkim. Objawy SIBO mogą obejmować m.in. wzdęcia, bóle brzucha, biegunki, za...

2024-09-19 11:34:12
Orteza na dłoń po udarze – niezbędne wsparcie w rehabilitacji więcej

Udar mózgu to jedno z najpoważniejszych schorzeń neurologicznych, które często prowadzi do trwałego uszkodzenia funkcji motorycznych. Rehabilitacja ruchowa odgrywa kluczową rolę w powrocie do sprawności, pomagając pacjentom odzyskać kontrol...

2024-09-19 11:00:32
Czym jest Księga Znaku i dlaczego każda marka jej potrzebuje? więcej

Księga Znaku, znana także jako brand book, to kluczowy dokument każdej marki, który zawiera precyzyjne wytyczne dotyczące stosowania elementów identyfikacji wizualnej. Dzięki niej możliwe jest zachowanie spójności w komunikacji wizualnej na...