Strona główna Dodaj stronę Promowane firmy Regulamin Kontakt Panel administracyjny
(85) 307 00 12
Tu jesteś Strona Główna Nieruchomości Rzeczoznawcy Peruccy

Peruccy

Opis strony
pośrednik nieruchomości, biuro nieruchomości, rzeczoznawca majątkowy, wycena gruntu lokalu biura magazynu domu, inwentaryzacja budynku, Gdynia Rumia Sopot Nasza firma "Nieruchomości Peruccy" jest na rynku od 1996 roku. W tym czasie na rynku nastąpiła spora rotacja biur, a my nadal dla Państwa pracujemy. Wszystko dlatego, że prowadzimy działalność w szerokim zakresie. Posiadamy następujące uprawnienia: • rzeczoznawca majątkowy - uprawnienia państwowe do szacowania wartości nieruchomości nr 3116 i 3117; egzamin zdaliśmy w grudniu 1997 roku; • pośrednik nieruchomości - licencja nr 529 i 530 - egzamin zdaliśmy w grudniu 2000 roku; • ekspert i doradca rynku nieruchomości - uprawnienia nr 184 i 185 nadane przez PTEiDRN otrzymaliśmy w 2011 roku; • rzeczoznawca majątkowy biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym w Gdańsku - Iwona Perucka; • byliśmy uczestnikami podyplomowego dwusemestralnego studium wyceny przedsiębiorstw. Siedziba firmy mieści się w Rumi, ale biuro dla klientów mieści się w Gdyni przy ul. Wójta Radtkego 53 lokal 2 (na domofonie nr 122). Lokalizacja blisko dworca dalekobieżnego PKP, Sądu Rejonowego, banku PKO BP, hali targowej oraz węzła komunikacji autobusowej i trolejbusowej powoduje, że łatwo do nas trafić. Właściciele firmy to Iwona i Zbigniew Peruccy. Jesteśmy absolwentami Politechniki Gdańskiej. W 1997 roku skończyliśmy studia podyplomowe w zakresie rzeczoznawstwa majątkowego. Po zdaniu egzaminu państwowego uzyskaliśmy uprawnienia państwowe do szacowania wartości nieruchomości. W 1999 roku ukończyliśmy kurs pośrednika nieruchomości i zdaliśmy egzamin państwowy uzyskując licencje zawodowe pośrednika nieruchomości. W sytuacji uwolnienia rynku nieruchomości, możliwości prowadzenia biura nieruchomości bez licencji, warto korzystać z usług pośredników, którzy taki egzamin zdali. Nasze licencje oraz wieloletnie doświadczenie są gwarancją bezpieczeństwa transakcji przeprowadzanych za naszym pośrednictwem.
Chcesz zmienić ten wpis zwykły na Firmowy?Kliknij tutaj

Słowa kluczowe

Polecane firmy Zareklamuj się w naszym serwisie tutaj

2021-09-23 15:19:58
Drzwi prawe i lewe - jak je rozpoznać i dobrać? więcej

Umiejętne dobranie drzwi do konkretnych pomieszczeń to dość trudne zadanie. Często domownicy stają przed sporym dylematem, ponieważ zastanawiają się w jakie rozwiązania zainwestować swoje pieniądze - drzwi prawe czy lewe. To, że klamka znaj...

2021-09-22 13:16:33
Bezprzewodowy światłowód AirFiber - najważniejsze informacje więcej

Bezprzewodowy światłowód AirFiber pozwala na zwiększenie przepustowości sieci. Warto rozważyć wdrożenie nowej technologii, aby poprawić jakość połączenia. To innowacyjne rozwiązanie, które znacznie podwyższa komfort korzystania z internetu....

2021-08-31 10:32:04
Wysokiej jakości naklejki na ścianę więcej

Decydując się na ozdoby ścienne, bardzo wiele osób skupia się na wzorach i kolorach, zapominając, jak duże znaczenie ma ich trwałość. Odpowiednie materiały i sposób naniesienia druku to gwarancja tego, że wraz z biegiem czasu można będzie p...